...Σκέψεις και συναισθήματα, κέρασμα στον ταξιδιώτη...

Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Η τελευταία ευχή του Εβραίου

Ήταν ένας πάμπλουτος Εβραίος που είχε 3 γιους .
Όταν κάποτε αρρώστησε βαριά, και νιώθοντας πως πλησιάζει το τέλος, καλεί τα παιδιά του  και τους λέει:
- Παιδιά μου...νοιώθω ότι θα σας αφήσω χρόνους, να έχετε την ευχή μου . Αλλά όταν πεθάνω...σας παρακαλώ να μου βάλετε μερικά χρήματα στο φέρετρο, εκεί που θα πάω να έχω κι εγώ λεφτά για τις ανάγκες μου .
Πεθαίνει λοιπόν και στη κηδεία, στέκονται οι δικοί του πάνω απ' το φέρετρο . 
Σκύβει η μάνα τότε στον πρώτο γιο, και του λέει: 
- Θυμάσαι που ο πατέρας σου, σας ζήτησε κάτι πριν πεθάνει ;
Βγάζει ο Ισαάκ ένα εκατομμύριο από την τσέπη του, και το ρίχνει στο φέρετρο . 
Το βλέπει ο Ιακώβ, βγάζει και αυτός ένα εκατομμύριο από την τσέπη του, και το ρίχνει στο φέρετρο .
Τι να κάνει ο τρίτος γιος ο Μωυσής , βγάζει το μπλοκ των επιταγών, κόβει μια επιταγή τριών εκατομμυρίων, σκύβει τη ρίχνει στο φέρετρο, και παίρνει πίσω τα δύο εκατομμύρια, λέγοντας
- Καλοφάγωτα πατέρα τα λεφτά εκεί που θα πας...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λογότυπο Αστραπής

zwani.com myspace graphic comments
Πατώντας

Εδώ

Θα λάβετε το λογότυπό μου
στο BLOG σας
Αστραπή