...Σκέψεις και συναισθήματα, κέρασμα στον ταξιδιώτη...

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

....ωραίος

Σε κάποια φοβερή κόντρα μοτοσυκλεττών σκοτώνεται ο καλύτερος οδηγός της χώρας!
Παρουσιάζεται στον Παράδεισο και περνάει από τον Άγιο Πέτρο για τα διαδικαστικά της κατάταξης... 
Ο Άγιος αφού τελειώνει με τα τεφτέρια του, τον συνοδεύει για να του δείξει τα αξιοθέατα που ανταποκρίνονται στα γούστα του... νέου πελάτη!

- Τώρα θα σου δείξω τις μηχανές που έχουμε στον Παράδεισο τέκνον μου!

- Τι μου λες Άγιέ μου!... Έχουμε κι εδώ "μοτόρια" ;...

- Και βέβαια τέκνον μου, μη βιάζεσαι και θα τα δεις!

Στρίβουνε στη γωνία κι ο "δικός" μας παθαίνει την πλάκα της ζωής του (του θανάτου του, μάλλον) βλέποντας τι και τι υπάρχει στο μηχανοστάσιο τ' ουρανού! Ότι είχε πεθυμήσει στη ζωή του κι ότι κυκλοφορούσε στους θρύλους των μηχανόβιων ήταν μπροστά του! Ολοκαίνουργιο, γυαλισμένο, έτοιμο για κούρσα και κόντρα!

Πάνω που πήγε να φιλήσει τον Άγιο Πέτρο, αυτός του κάνει ένα νεύμα ηρεμίας και λέει:

- Όλα στη διάθεσή σου τέκνον μου, αλλά μ' έναν περιορισμό! Πάνε μέχρι 90 χλμ. Αυτό είναι το ανώτατο όριο ταχύτητας στα ουράνια πεδία! Μετά υπάρχει ο "κόφτης"!

Τρελλάθηκε ο δικός μας, αλλά τι να κάνει; 90... 90... Απ' ολότελα...

Πέρασαν οι μέρες, δοκίμασε τα πάντα, αλλά 90!... ούτε γραμμή παραπάνω! Έπεσε σε μελαγχολία! Βρε του έκανε "θαύματα" ο Άγιος, φτιάχνοντας άγριες στροφές, πίστες, ειδικές διαδρομές μοτοκρός, σε λίγο τα βαριότανε κι έμενε μόνος κι έρημος...

Ώσπου μια μέρα εκεί που σκότωνε το χρόνο του, χωρίς την παραμικρή διάθεση, ακούει από μακριά το μουγκρητό μιας μηχανής που ερχότανε από μακριά με χίλια!... Πριν προφτάσει να γυρίσει να δει τι συμβαίνει, βλέπει έναν τύπο να περνάει σφαίρα, ν' ανεμίζουν τα μαλλιά στον αέρα και πίσω από τη σέλα μια πινακίδα να γράφει ΩΡΑΙΟΣ!...

Πάει στον Άγιο... κι άρχισε να "κατεβάζει καντήλια"!...
 
-Δεν ντρέπεσαι να με δουλεύεις, γέρος άνθρωπος, τόσο καιρό εδώ πάνω!... Εγώ μέχρι 90 κι ο "μαλλιάς" που πέρασε πριν από λίγο, με 1000 και να γράφει και ΩΡΑΙΟΣ πίσω!...

-Σσςςς... σταμάτα τέκνον μου!

-Τι να σταματήσω μωρέ...! 
Στείλε με στην κόλαση, να χαρώ καμιά κούρσα, κι ας με καίνε στα καζάνια για μια βδομάδα μετά... άκου 90 κι ο άλλος ΩΡΑΙΟΣ...!!!

-Σσσσς, Σταμάτα μωρέ μη βρούμε κάνα μπελά!...

-Τι μπελά μωρέ... Άει παράτα με!...

-Σταμάτα ρε σύ!.... 
Δεν έγραφε ΩΡΑΙΟΣ αγόρι μου η πινακίδα, δεν πρόλαβες να δεις καλά... ΝΑΖΩΡΑΙΟΣ έγραφε... κι είναι ο γιος τ' αφεντικού...!!!
Κατάλαβες τώρα...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λογότυπο Αστραπής

zwani.com myspace graphic comments
Πατώντας

Εδώ

Θα λάβετε το λογότυπό μου
στο BLOG σας
Αστραπή