...Σκέψεις και συναισθήματα, κέρασμα στον ταξιδιώτη...

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

ο δραπέτης...

Ένας άντρας το σκάει από τη φυλακή . Καθώς τρέχει να ξεφύγει, συναντά ένα σπίτι και μπαίνει μέσα, ψάχνοντας για λεφτά, μα βρίσκει μόνο ένα ζευγάρι στο κρεβάτι! Διατάζει τον άντρα να σηκωθεί από το κρεβάτι και τον δένει σε μία καρέκλα. Ενώ έδενε και την γυναίκα στο κρεβάτι,την φιλάει στο λαιμό και πάει στην τουαλέτα.
Όση ώρα ήταν εκεί, λέει ο άντρας στην γυναίκα του: 
- "Άκου, πρέπει να ήταν φυλακισμένος και απέδρασε! Μάλλον έχει περάσει αρκετά χρόνια στη φυλακή κ έχει να δει γυναίκα καιρό! Το είδα που σε φίλησε στο λαιμό. Αν θέλει sex, μην αντισταθείς, απλά κάνε ότι σου ζητάει, πρόσφερέ του ευχαρίστηση. Ο τύπος πρέπει να είναι πολύ επικίνδυνος, θα μας σκοτώσει! Πρέπει να φανείς δυνατή μωράκι μου, σ' αγαπώ πολύ!" 
- "Δεν με φίλησε στο λαιμό! Μου ψιθύρισε κάτι στο αυτί. Μου είπε ότι είναι gay, ότι σε βρήκε πολύ χαριτωμένο, και ρώτησε αν έχουμε καθόλου βαζελίνη στο μπάνιο. Πρέπει να φανείς δυνατός μωράκι μου, κι εγώ σ' αγαπώ πολύ!!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λογότυπο Αστραπής

zwani.com myspace graphic comments
Πατώντας

Εδώ

Θα λάβετε το λογότυπό μου
στο BLOG σας
Αστραπή