...Σκέψεις και συναισθήματα, κέρασμα στον ταξιδιώτη...

Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Εσύ εκεί...

Εσύ εκεί κι εγώ στου πόνου τον παράλληλο βαρύς χειμώνας
και το κλίμα ακατάλληλο...
Εσύ εκεί κι εγώ στου κοσμου το υπόγειο να σε γυρεύω
σε μια ψεύτικη υδρόγειο...

Εσύ εκεί κι ο έρωτάς σου διαταγή και τελεσίγραφο,
κι εγώ εδώ όλη τη νύχτα αγκαλιά μ' ένα αντίγραφο δικό σου...

Εσύ εκεί... Εσύ εκεί...

Εσύ εκεί κι εγώ στου πόνου τα μεγάφωνα να τραγουδάω
της αγάπης τα παράπονα...
Εσύ εκεί κι εγώ σκυμμένος στην κασέτα σου
να με ματώνει η φωνή σου και το ψέμα σου...

Εσύ εκεί... Εσύ εκεί...

Εσύ εκεί κι ο έρωτάς σου διαταγή και τελεσίγραφο,
κι εγώ εδώ όλη τη νύχτα αγκαλιά μ' ένα αντίγραφο...

Εσύ εκεί... Εσύ εκεί...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εξαιρετικο!

Nostalgos είπε...

Καλημέρα Δημήτριε, με υγεία & χαμόγελο...
Απ' τα δυνατά κομμάτια του Μάνου, που μας άφησε παρακαταθήκη ώστε να κατέχει δεσπόζουσα θέση στην μνήμη μας!

Λογότυπο Αστραπής

zwani.com myspace graphic comments
Πατώντας

Εδώ

Θα λάβετε το λογότυπό μου
στο BLOG σας
Αστραπή