...Σκέψεις και συναισθήματα, κέρασμα στον ταξιδιώτη...

Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

Fields of the Nephilim--Requiem XIII 33

Can you hear me now?
Can you feel?
Can you see me now?
Then reveal
(Which way from here?)
Feel
(Which way from here?)
Look away
Your time has come
Turn away
Are you happy here?
Open the door
Let me in
Face me now
And burn within
Awaken us
Don't you throw it all away
There's a place for us
I know another way
How does it feel?
Everytime/Everytide(?)
Now you will feel
That I'm on your side
How do you feel?
Does it burn inside?
Do you know?
Things to come?
Don't you know?
Do you not believe? (Nephilim)
See/Save(?)....
See beyond the lie/Save your new life(?)
And move lunch*
Until you feel inside
Not for them/Nephilim(?)
(Which way from here?)


4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χαιρομαι που επιστρεψατε...

αν και .. επιστρεψατε με μια διαθεση μελαγχολικη..

καλα να περνατε.. με φιλια που σας θελουν χαρουμενο..

Nostalgos είπε...

I'm back again...
Καλώς σας βρήκα και πάλι, όσο για
την διάθεση είμαι άνθρωπος και ζω
το κάθε μου συναίσθημα...
Του τραγουδάω του πόνου μου και του χορεύω...
Να είστε καλά με υγεία και χαμόγελο..

Ανώνυμος είπε...

Καλώς επέστρεψες φίλε μου!...
Υπέροχη επιλογή του κομματιού.
Μέστωσε μέσα σου η θλίψη, κι ο πόνος άρχισε να κατακάθεται, αφήνοντάς σε -για λίγο, έστω - ήσυχο...
Σωστά διακρίνω ανάμεσα στις γραμμές;
...
Την καλημέρα μου σου στέλνω!
(τώρα...απέχω εγώ...μιας και είμαι εκεί που ήσουν...και νιώθω...όπως ένιωθες...)
Φιλί!

Nostalgos είπε...

Καλημέρα Ευαγγελία. Ναι σωστά καταλάβες και χαίρομαι γιαυτό...
Λυπάμαι όμως που ζεις κι εσυ στην χώρα του πόνου που μόλις διέσχισα...Έχε θάρρος και πίστη για να αντέξεις την έρημο...Θα είμαι εδώ αν χρειαστείς πυξίδα, ή έναν ώμο να μοιραστείς το βάρος του Σταυρού...

Λογότυπο Αστραπής

zwani.com myspace graphic comments
Πατώντας

Εδώ

Θα λάβετε το λογότυπό μου
στο BLOG σας
Αστραπή