...Σκέψεις και συναισθήματα, κέρασμα στον ταξιδιώτη...

Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

"ΘΕΛΩ"

"Με τη κιθάρα μου ταξιδεύω
για μια ζωή άλλη το παλεύω
με μουσική στο κόσμο φωνάζω
πως μ όλα αυτά που υπάρχουν τρομάζω..

Δρόμοι κενοί, άδεια τα μάτια
βλέμμα κρυστάλλινο σε κομμάτια
που τα κρατώ κι εκείνα με σκίζουν
και οι χορδές πονούν και σφυρίζουν...

θέλω να τρέξω στα πέρατα, φως μου
θέλω να φτάσω στην άκρη του κόσμου
θέλω τα μάτια σου να τα κοιτάξω
γιατί οι άνθρωποι θέλουν να αλλάξω;


θέλω να μείνεις απόψε μαζί μου
θέλω τις νότες να ακούσεις ψυχή μου
θέλω τα όνειρα να τραγουδήσεις
γιατί θα σβήσω μόλις μ αφήσεις

Τη πόρτα κλείνω κι ο ήχος σωπαίνει,
απόψε νιώθω πως δεν ανασαίνει
η ψυχή μου που ακόμα κοιμάται
στους ανθρώπους να δώσει φοβάται

Ο αέρας φυσά και κρυώνω,
το δωμάτιο άδειο και λιώνω
στην ιδέα πως κάπου εκεί πάνω
ειν η ζωή ουρανός και τη χάνω

θέλω να τρέξω στα πέρατα, φως μου
θέλω να φτάσω στην άκρη του κόσμου
θέλω τα μάτια σου να τα κοιτάξω
γιατί οι άνθρωποι θέλουν να αλλάξω;

θέλω να μείνεις απόψε μαζί μου
θέλω τις νότες να ακούσεις ψυχή μου
θέλω τα όνειρα να τραγουδήσεις
γιατί θα σβήσω μόλις μ αφήσεις..."

1 σχόλιο:

greecelands είπε...

Οταν γελας, γελω κι εγω και οταν θα κλαις θα κλαιω.και οταν πονας θα ευχομαι μωρο μου να μην φταιω

Λογότυπο Αστραπής

zwani.com myspace graphic comments
Πατώντας

Εδώ

Θα λάβετε το λογότυπό μου
στο BLOG σας
Αστραπή