...Σκέψεις και συναισθήματα, κέρασμα στον ταξιδιώτη...

Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

"Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ..."


"Εσύ...που κυνηγάς τα άρρωστα άλογα, που πας; 
Εσύ...που ακουμπάς στη μοίρα των κενών ανθρώπων, που πας; 
Εσύ...που βλέπεις καθαρά και ακολουθείς την κατάμαυρη μαγεία τους, που πας; 

Εσύ...που κυλάς στη ψεύτικη αλήθεια τους, που πας; 
Εσύ...που αγαπάς σαν ανυπεράσπιστο ον ότι σε σκοτώνει κατάματα, που πας; 
Εσύ...που συγχωρείς ότι σε πατάει με δύναμη, που πας; 
Εσύ...που ταξιδεύεις με προορισμό τις χαμένες πολιτείες της ψυχής σου, που πας; 

Εσύ...που περιμένεις να σωθείς από τον βούρκο της απληστίας, 
της ψευτιάς και της υποκρισίας, που πας; 
Εσύ...που φοβάσαι να νικήσεις τη ζωή και τρέχεις στα χαλάσματα να βρεις τη πικραμένη ψυχή σου, που πας; 

Εσύ...που αγνοείς τις αξίες που σου κλέψαν χρόνια τώρα και υπερασπίζεις την ανηθικότητα, 
που πας; 
Εσύ...που αναζητάς να βρεις την αγνή ψυχή σου σε νεκρές ψυχές άλλων, που πας; 

Εσύ... ... ... ο ΠΟΛΥΤΙΜΟΣ ΛΙΘΟΣ επιστρέφεις να πάρεις πίσω ότι σου κλέψανε...


(Δημιουργός  Kallia)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εγω... δεν ξερω που θα οδηγηθω...

αλλα θα παρω οτι μου κλεψανε..

καλημεραααααααα..

taxidia23232 είπε...

καλημέραααα σου αρεσε?????δεν εχω γράψει ποτε κατι τέτοιο αυτο το εγραψα σε δευτερόλεπτα οταν μου ειχε συμβει κατι....!!!!ευχομαι να παρεις οτι σου κλεψανε

Λογότυπο Αστραπής

zwani.com myspace graphic comments
Πατώντας

Εδώ

Θα λάβετε το λογότυπό μου
στο BLOG σας
Αστραπή